sunnuntai 12. kesäkuuta 2011

"Kerro tarina"

Kaikkien seurakunnissa videopuolella ohjaajina tai leikkaajina toimivien olisi syytä lukea mitä Tom D'Angelolla on sanottavaa Church Media Forumilla ohjaamisesta:

http://www.churchmedia.net/forums/broadcasting/47102-multi-camera-shoot-how-long.html

Kysymys ei ole kameroiden vuorottelusta vaan tarinankerronnasta ja siitä että tehdään ohjelmasta kiinnostava.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti