Kaikkien seurakunnissa videopuolella ohjaajina tai leikkaajina toimivien olisi syytä lukea mitä Tom D'Angelolla on sanottavaa Church Media Forumilla ohjaamisesta:
http://www.churchmedia.net/forums/broadcasting/47102-multi-camera-shoot-how-long.html
Kysymys ei ole kameroiden vuorottelusta vaan tarinankerronnasta ja siitä että tehdään ohjelmasta kiinnostava.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti